Pro média

Dobré ráno, Česko! na Nově (05:22)

Mikýř ano, Pohlreich ne. Lidé skládali hvězdný tým a hledali, co je na Česku dobrého

Lidé v Ústí hledali značku Česka. Chválili prezidenta a zkritizovali byrokracii

Poučení z Varů i Ostravy: Nejsme hobiti, tak se tak přestaňme vnímat

Pivo, Mikýř i zhojená krajina. Lidé radí státu, jak zpropagovat Česko ve světě

Když Česko nebude vyprávět svůj příběh, bude ho někdo jiný vyprávět za nás, říká politoložka Tereza Šídlová

Pivo a stověžatá Praha? Česko plánuje oprášit své jméno a zbavit se spojení se Slovenskem

Komentář: Brblání nám nepomůže. Česko svůj příběh potřebuje

Nejsme jen pivo a Praha. Česko hledá novou značku pro turisty i investory

Proč jsme pro Francouze podprůměrní a půlka Němců nás nenajde na mapě

Musíme být oblíbení, najděte nový příběh Česka, vyzývá lidi vláda i byznys

Pivo a Prahu nechceme. Co si Češi opravdu myslí o své zemi a čím se chceme chlubit

Řekněme světu, kdo jsme. Do iniciativy Dobré ráno, Česko se může zapojit každý

Cizinci si myslí, že Česko je pouze Praha a pivo. Češi můžou navrhnout, jak to změnit

Dobré ráno, Česko! hledá příběh pro obraz země v zahraničí

Česko tvoří svůj nový příběh pro svět. Zapojit se může každý

Česko hledá svůj příběh

Dobré ráno, Česko. Iniciativa chce zlepšit vnímání Česka v zahraničí

Dobré ráno, Česko - Unikátní iniciativa hledá náš příběh úspěchu

Dobré ráno, Česko. Stát spolu s byznysmeny hledá, čím se jako země můžeme pochlubit, zapojit se může i veřejnost

Česko v zahraničí potřebuje inteligentní branding, říká šéfka Českých center

Dobré ráno, Česko! Iniciativa spojila stát s byznysem a hledá příběh naší země

Stát chce zbořit stereotypy: Čím se může Česko chlubit, jaký má být jeho brand?

Zapojené instituce a subjekty