Pro média

Česko hledá své lepší já, už nechce být jen „ta země s pivem a Prahou“

Česko je pro svět šedivé. Nevěříme si, ale je šance to změnit

Praha je známější než celá naše země, snažíme se to změnit, říká šéf CzechTourismu Reismüller

Dobré ráno, Česko! na Nově (05:22)

Mikýř ano, Pohlreich ne. Lidé skládali hvězdný tým a hledali, co je na Česku dobrého

Lidé v Ústí hledali značku Česka. Chválili prezidenta a zkritizovali byrokracii

Poučení z Varů i Ostravy: Nejsme hobiti, tak se tak přestaňme vnímat

Pivo, Mikýř i zhojená krajina. Lidé radí státu, jak zpropagovat Česko ve světě

Když Česko nebude vyprávět svůj příběh, bude ho někdo jiný vyprávět za nás, říká politoložka Tereza Šídlová

Pivo a stověžatá Praha? Česko plánuje oprášit své jméno a zbavit se spojení se Slovenskem

Komentář: Brblání nám nepomůže. Česko svůj příběh potřebuje

Nejsme jen pivo a Praha. Česko hledá novou značku pro turisty i investory

Proč jsme pro Francouze podprůměrní a půlka Němců nás nenajde na mapě

Musíme být oblíbení, najděte nový příběh Česka, vyzývá lidi vláda i byznys

Pivo a Prahu nechceme. Co si Češi opravdu myslí o své zemi a čím se chceme chlubit

Řekněme světu, kdo jsme. Do iniciativy Dobré ráno, Česko se může zapojit každý

Cizinci si myslí, že Česko je pouze Praha a pivo. Češi můžou navrhnout, jak to změnit

Dobré ráno, Česko! hledá příběh pro obraz země v zahraničí

Česko tvoří svůj nový příběh pro svět. Zapojit se může každý

Česko hledá svůj příběh

Dobré ráno, Česko. Iniciativa chce zlepšit vnímání Česka v zahraničí

Dobré ráno, Česko - Unikátní iniciativa hledá náš příběh úspěchu

Dobré ráno, Česko. Stát spolu s byznysmeny hledá, čím se jako země můžeme pochlubit, zapojit se může i veřejnost

Česko v zahraničí potřebuje inteligentní branding, říká šéfka Českých center

Dobré ráno, Česko! Iniciativa spojila stát s byznysem a hledá příběh naší země

Stát chce zbořit stereotypy: Čím se může Česko chlubit, jaký má být jeho brand?

Zapojené instituce a subjekty